Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 10. února 2012

Ochrana pleti před mrazem



Víme, že v zimě je velmi důležitá hydratace pleti. Ta trpí díky vysušenému vzduchu z topení, přechodům z tepla do zimy a nezřídka nás za to odmění suchými místy a šupinkami.

Jak se ale chránit při teplotách sahajících hluboko pod nulu, kdy už omrzlému obličeji přes šálu nepomůže ani ten nejlepší hydratan? Doporučuje se vazelína či indulona. Ok, ale pokud máte sklony k mastnotě a nechcete si na obličej dávat to, co obvykle používáte na suchá kolena, dost dobře to nepůjde.


Sama za sebe můžu doporučit Panthenol winter.



Je koupený přímo v lékárně, velikost 30g. Je to vlastně krém na hory s ochranným faktorem 20, ale dá se klidně používat i v městských podmínkách. Konzistence tak akorát, ani mléková, ani tuhá, něco jako opalovací krém. Do půl hodinky se vsákne a řeknu vám, šupinky už se mi po pobytu venku nikdy neobjevily! Výdrž má i přes svoji velikost velkou, do největších mrazů jej mám už třetí sezonu.




A ještě mám doma jednoho šikovného pomocníka. Není sice tak skvělý jako panthenol, ale koupila jsem si jej na vánočních trzích snad za 90kč a s přehledem co se týká ochrany a hydratace pleti se může srovnávat i s daleko dražšími krémy. Obsah 50ml. Tedy kdyby jste jej náhodou potkaly, určitě neváhejte. Příjemná konzistence i medová vůně, poctivé balení se samostatným vnitřním víčkem a rychlé účínky.





Na obou uvedených přípravcích je příjemné i to, že nezanechávají pocit mastnoty a relativně rychle se vsakují.
Znáte je, máte s nimi zkušenost? A co dalšího byste doporučily či raději ne?

7 komentářů:

  1. Jee, mockrát děkuji za tip! Tohle je přesně můj problém, mám mastnou T-zónu, takže si na obličej nemůžu napatlat cokoliv :(
    Dneska jsem oběhala snad 3 drogérky a hledala ten správný krém a teď vidím, že jsem udělala chybu, že jsem si ten medový nevzala.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden neznám, takže díky za typ :-) Já v zimě trpím na ruce a jediné co mi pomáhá je krém Neutrogena - ta koncentrovaná, hutná. Bez té neudělám ani krok.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem ráda, že někdo taky ocení panthenol krém, psala jsem včera o něm na svém blogu a už jsem si říkala, že furt propaguju Altermed, jako bych tam snad měla nějaký akcie:-) Tak jsem ráda, že vyhovuje i tobě

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata,mám radost z vašich ohlasů. Dávám sem spíše modu,ale všimla jsem si,že hodně z vás řeší co v zimě na obličej a nemohla jsem se nesvěřit s těmito vychytávkami.

    Po tom Panthenolu jsem neomrzla(nezšupinatěla) ani po hodině na bruslích!

    Shaki,na ruce nedam dopustit na Dolivu z lékárny,je i v masné verzi. Stojí pár korun,je teda hutnější, ale oproti např. L`occitane opravdu hydratuje a léčí rozpraskané ruce :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem rada za ten krem s emdem, koukam po nem uz strasne dlouho a riakla jsem si, ze preci za tech par kacek nemuze byt zadny zazrak...ale asi ho zkusim :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Karol,já si ho z recese koupila ve stánku s medovinou a pak byla příjemně překvapená!

    Do mrazu je lepší ten Panthenol, ale na doma se mi ten medovy tomto obdobi osvědčil skvěle,hydratoval,vyživil.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já muzu doporucit od Panthenolu - balzám:) A Lipobase repair! :) Super na rty a suchá místa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika