Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 17. února 2012

Vůně, voňavky, parfémy..



Většina žen miluje parfémy, ráda si je zkouší, očichává, testuje. Je spousta serverů, kde se to hemží nadšenkyněmi, které se ve voňavých flakoncích opravdu vyznají. 

Můj případ to až tak není, téměř nepoznám ingredience a odborné popisy mi nic neříkají, ale když mi něco voní, ráda si to pořídím a pak vzniká i mnohaletá zamilovanost.

Dříve jsem pravidelně cestovala a přestože jsem měla svoje stálice, vždy jsem se těšila do freeshopu na nový úlovek. Několikrát se mi ale stalo,že parfém při nošení nevoněl. Extrémem bylo Chance od Chanel, ze kterého se mi dělalo fyzicky zle. Ten jsem bez milosti vyhodila, nedalo se to. 

V poslední době mě už nadchne máloco a to většinou tím způsobem, že začnu očichávat některou kamarádku. Tímto způsobem jsem přišla ke Chloe, ačkoliv jsem nikdy takhle výrazný parfém nesnesla. Letos vyšla nová verze v nazelenalém flakonku, voní po citrusech. Opět je jedinečná a už se těším, až si ji pořídím.

Jsou parfémy, které mám spojené s určitým životním obdobím, vzpomínkami či osobami. Někdy příjemně, jindy méně. Také to tak máte?

Líbí se mi, že i ty kousky, které má třeba sedm let stále krásně voní. Nevím, zda je to běžné, slunci je nevystavuji a některé kousky použiji jen párkrát do roka. Tak tedy, tady je těch mých pár kousků, třeba budeme mít některé oblíbence společné :D





Parfém od Christiny Aguilery mě příjemně překvapil, je to má oblíbená zpěvačka, nešlo tedy odolat. YSL Cinéma je můj nejoblíbenější, mám asi třetí flakon a doporučuji i sprchový gel. Gucci Envy me, letní edice Issey Miyake, Emanuel Ungaro Apparition jsou v mé sbírce nejdéle. 

Armani Code je jedinečný a kdybych jej neměla už dávnou, jistě bych neodolala po smyslné kampani s Megan Fox. Incanto Heaven Salvatore Ferragamo letní edice je jediný parfém, který se mi kdy zkazil, nebo jsem spíš rovnou koupila špatný kus..

Další z řady YSL- Baby doll, Young Sexy Lovely, Paris. Davidoff Echo-na ten mám krásné vzpomínky. Miniaturku Dior J´adore nepoužívám, ale mám ji ráda. Givenchy Absolutely, Chloe a YSL Paris jsou v posledním roce moje stálice, nejpoužívanější.



Při včerejší návštěvě parfumerie jsem objevila novou Chloe, té jistě neodolám. A co říkáte na Signorina od Ferragama? Vůně použitelná, ale ten flakonek! Ta mašlička jako na balerínách! Jistě mě chápete, můsím jej mít :D








19 komentářů:

  1. môj sen je zohnat original od BOurjois Soir de Paris, ale uz sa nevyraba. Zasadne nekupujem ziadne parfemy, ktore su pomenovane po nejakej celebrite, takze ziadne Kylie, Christina ani NAomi. Evokuje mi to 90te roky ked u nás nebolo nič zapadné a vsetci sa trhali o Gabrielu Sabatinni. Ja milujem Jil Sander sport a u nas neznamu Olivier Strelli World is beautiful

    saschanitra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. hezká sbírka :) mám co dohánět. jenže jsem ten typ co nerad experimentuje a jsem věrná stejnému parfému. mám totiž šílený problém si nějaký vybrat, takže už pár let mě doprovází DKNY be delicious

    OdpovědětVymazat
  3. Sezka,občas se tyhle exclusivní věci dají sehnat na ebay, zkoušela jsi? A už ten parfém měla, používala?

    Ty celebrity parfémy taky nemusím, ale Aguileru miluji, nešlo odolat. A příjemně mě překvapila Fergie Outspoken, sice jej nemám, ale kamarádku vždycky očichávám :D

    Altea, není proč dohánět, kdybych je neměla z freeshopů a nebo darované, měla bych tak třetinu. Doporučuji se vůní před koupí stříknout a bud sedne a vrátíš se pro ni, nebo ušetříš. Já už to tak po tom průšvihu s Chance taky dělám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak společný nemáme žádný parfém :))
    Já mám radějí těžší a nasládlé vůně jako Hugo Boss Deep Red nebo můj oblíbený Burberry London. Teď se mi vyjimečně sešlo doma vůní asi 6 a stejně nejvíc používám svého oblíbence, nějak nemám potřebu měnit vůni každý den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nechapem, preco som az TERAZ narazila na tvoj blog. Presla som si ho uplne cely a neda mi nevyjadrit sa :) Mas uzasny luxusny styl, preto nechapem, preco mas malo sledovatelov.Okamzite followujem. Prajem vela stastia blogovom svete :)

    Z.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Na Signorinu se taky chystám, uvidím až očichám.
    Krásná sbírečka, Veru!

    OdpovědětVymazat
  7. Chloé miluju - tedy tu původní. Nová mě nezaujala. Ale u mě je problém, že jsem konzerva :)
    Ferragamo je nádherný. Až ho koupíš, prosím o popis!

    OdpovědětVymazat
  8. Makvitko, taky nejvíce používám asi tři, z toho jeden jen na večer a to ještě dle nálady a příležitosti.

    GirliNenamedZ, jsem teprve začátečník a moc děkuji za nadšený ohlas. Moc mě to potěšilo, přesně takové vzkazy mi jsou velkou motivací!

    lopata49, jsem ráda, že se líbí a pak dej vědět, jak tě Ferragamo oslovil :)

    Hani, určitě dám info, ale žádný odborný popis nečekej, mě nadchnul hlavně ten flakonek :D
    A zas taková konzerva nebudeš, ono i původní Chloe je hodně specifická záležitost, sama jsem byla překvapená, že mi na mě sedl.

    OdpovědětVymazat
  9. páči sa mi chloe chloe, ale mám ho len vo forme vzorky... ja totiž používam celý rok jedn/dve vône... a z času na čas pri nejakej príležitosti použijem kvapku Prady infusion d iris :D inak mám teraz na dennodenné nosenie lanvin eclat d arpege a mexx fresh. predtým to bola light blue od d&g a predtým zasa lanvin jeanne.... a myslím že v lanvinovskej mánii budem pokračovať, lebo zatiaľ nesklamali :)

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo tolik parfémů:)

    OdpovědětVymazat
  11. Dělám si zálusk na Chloé :)) ale pořád váhám..:/

    OdpovědětVymazat
  12. ten originálny Soir sa prestal vyrabat, originály pochádzaju zo 60tych rokov a sú prilis drahe. Je to nieco ako vlastnit Birkinku:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrábí se znova, pokud máš o něj zájem, napiš mi na iraina@zmail.sk

      Vymazat
  13. Také mám mnohé vůně spojené s určitým životním obdobím. (dokonce i vůni jednoho pleťového krému)

    OdpovědětVymazat
  14. Mezi mé opět vysněné patřila Lady million (jelikož jsem o ni kdysi nešťastně přišla), ta už je tedy doma a ještě moc toužím po YSL Elle (ta skončila také kdo ví kde), je to jediná vůně, kterou poznám, když ji na někom nebo někde ucítím, hned vím, že se jedná o ni, takže tu jsem si zamilovala.

    Tvůj výběr vůní je noblesní, líbí se mi, že vůně také střídáš.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám také spojené vůně s obdobím..a to mě na tom baví:)....také střídám podle nálady, sezony, teploty někdy i příležitosti...Mám ráda těžké vůně....ale ted zrovna si musím nutně pořídit Valentinu od Valentina....ta vůně je božská a ten flakon! To je skvost!...Dobrej post Veru:*.....M*

    OdpovědětVymazat
  16. Veru, tak jsem v Maronnaud získala vzorek Ferragama Signorina- pro můj nos tuctové lepivé přeslazené lízátko z drogérky, za mě nee - ale třeba se na někom rozleží líp.Škoda, jen kvůli flakónku tu bonbónovku kupovat nebudu...:(

    OdpovědětVymazat
  17. Lopata49, on má jednu z ingrediencí červený rybíz. Je takový zvláštně bombonkový, myslím si, že 30ml šanci dám.

    Marcelko, o Valentině jsem taky slyšela, ale už se musím brzdit, s tím vším co ted akutně potřebuji :D

    Sezka, co víš, třeba se ti jej podaří jednou získat. přeji ti to!

    Vanilla, Elle také znám. Nevím jestli noblesní, ale mám je ráda :)

    Všem vám děkuji za názory, jsem ráda i za vaše postřehy a oblíbené vůně. Potěšilo mě, že vás článek zaujal.

    OdpovědětVymazat
  18. Veronica, a mulher do verão...


    Abraços..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika