Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 14. října 2013

Zdravím z Djerby a posílám vám taky trošku toho sluníčka :-)



Moje milé čtenářky, konečně jsem se i já dočkala letošní dovolené u moře!

Vybrala jsem si ostrov Djerba, konkrétně oblast Midun a pláž Sidi Mahrez, na doporučení jedné z mých čtenářek a musím říct, že jsem udělala správně. Tak nádherné moře, pokud nepočítám Karibik, jsem dlouho neviděla, krásné bílé pláže, průzračná voda. 

Naprosto něco jiného, než-li např. Egypt, který má samozřejmě zase jiné přednosti a řekla bych, že je i oproti Djerbě malinko čistější, když opustíte hotel..

Tedy, moc vás zdravím a posílám do toho našeho upršeného podzimu trochu sluníčka, mějte se hezky a já se zase brzy ozvu.


















Nejnovější aktuality můžete sledovat na mém instagramu: byveronica

35 komentářů:

  1. Jééé tak to sis krásně prodloužila léto :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotečky! Sluníčko září až na mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, jak já bych někam ještě vyrazila k moři načerpat energii. Já ležim v posteli s angínou :( užívej sluníčka. Hezkou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, to mě mrzí, přeji brzké uzdravení! Mě taky na podzim skolí chřipka, no třeba letos budu mít štěstí a mine mě to..

      Vymazat
  4. Užívej si! Pěkně jsi si prodloužila léto. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pfff ty potvoro. Né, samozřejmě přeju krásnou dovolenou. Fotky nádhera, hned bych si taky jela zalenošit. Dneska je tu naštěstí krásný a teplý podzimní den. Snad to počasí vydrží, abys pak rovnou neskočila do zimy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám letos asi s pěkným podzimem smůlu, ale snad ještě stihnu burčák :-)

      Vymazat
  6. Tam je opravdu pořád tak krásně teploučko? i moře je teplé?... Krása! Užívej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wendy, zatím ano a i přepověd je příznivá, tak snad mi to těch 14 dní vydrží :-)

      Vymazat
  7. Nádhera, užívej si to :-*** uplně na mě dýchla ta atmosféra :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Stále závidím! Vypadá to podle fotek parádně. Užívej!

    OdpovědětVymazat
  9. jeee jak ja bych tu chtela taky slunicko :)

    OdpovědětVymazat
  10. nejde to jinak, prostě ti závidím!!! to sluníííčko, a ta nádherně modrá voda! ♥ zato u nás dneska ráno 3°C a mlha jako blázen... užívej si a relaxuj! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jé, raději k nám na předpověď ani nekoukám, co naděláme..

      Vymazat
  11. ach a och! :) peknú dovolenku! :)

    OdpovědětVymazat
  12. mám takový pocit že sme byli ve stejným hotelu ale už je to tak 3 roky zpět...

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé,ta druhá fotka je opravdu krásná,tu bych chtěla mít doma.Hezky si to užívej....

    OdpovědětVymazat
  14. Veru, zdravím do Sun Clubu! My to tam milujeme a už jinam jet ani nechceme, tak si to krásně užij. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak vy jezdíte přímo sem? To jsem úplně zapomněla, vím že sis Djerbu hodně chválila! Vybrala jsem dobře :-)

      Vymazat
    2. Jojo, Sun Club je jednička. Nás tam dostaly skvělé večery a úžasný animační tým. Chris, Rocky, báječně tancující Rio, Mr. Bob či Dali. Jinde nejsou animátoři ani zdaleka tak super. Hned bych si šla zatancovat Bella, Pause či Madison Dance. Oj, jak já ti závidím. :)

      Vymazat
    3. Dnes jsem u Michaela Jacksona brečela, jsou opravdu skvělí! Snaží se, ale neobtěžují, animační tým na tomto hotelu opravdu super, to už se dnes nevidí!

      Vymazat
  15. Sluší ti to. Moc si to užij! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Relaxuj, uzivej slunicka, moc Ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  17. Nechápu, jak ti anonymové můžou mít narážky na tvou postavu. Na té fotce, kde stojíš v plavkách u koně, máš postavu uplně luxusní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipné je, že zrovna na té fotce jsem se nijak nearanžovala a klidně vyvalila břicho :-D

      Jen at mladé holky vidí, že je normální a sexy mít prsa, boky a bříško, ne být anorektická tyčka bez tvarů!

      Vymazat
  18. Jééé, děkuji ti za sluníčko, Veru! :) hezky si to užívej!

    OdpovědětVymazat
  19. Jee tak to je krásný!! Ani nevíš jak ti teď závidím!:D A myslím, že všechny ti teď závidí, když je tady taková zima. Užívej:))

    OdpovědětVymazat
  20. Neskutečně ti závidím :( tady je zima, že už skoro ani nevycházím ven :D.. Tak si hlavně užij zbytek pobytu. :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky už si byla v Šantovce? co na ni říkáš koupila sis něco? :)

    OdpovědětVymazat
  22. úžasný, hned bych chtěla zase léto, vůbec se netěším na zimu!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika