Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 26. října 2014

Vánoční Guerlain Meteorités Night At Opera plus jejich srovnání s Bloosom Doré


Když jsem poprvé viděla náhledy Guerlain A Night At The Opera z kolekce Holiday 2014, věděla jsem ihned, že minimálně meteoritky musí být mé! Zlatý obal, červená labutěnka, to je samozřejmě vánoční MUST HAVE, nemluvě o tom, že čemukoliv krásně voňavému od Guerlain a obzvláště těmto kouzelným kuličkám, prostě nikdy neodolám.

Měla jsem před dvěma týdny v londýnském Debenhams ohromné štěstí, že tam na mne jeden kousek čekal a řekla jsem si, proč nevyužít příležitosti a mimo představení nového přírůstku, vám jej nesrovnat i s meteoritky z kolekce Bloosom, které jsou v ne nepodobném odstínu Doré. Co vy na to?



Na výběr je pouze jeden odstín, což mě osobně ani nijak nevadí, protože není nijak výrazně tmavý, což ostatně u meteroritů ani nebývá zvykem. První věc, které jsem si všimla, bylo to, že není tolik barevný, nejsou v něm žádné fialkové a žluté kuličky a i když převládají ty v hnědých odstínech, nemusíte mít obavy ohledně jeho podobnosti s Bloosom Doré a brzy vám vysvětlím proč.

Další věc, která člověka zaujme a která může být u této limitky velkou výhodou i nevýhodou je to, že se poměrně hodně třpytí. Není to pouze lehký rozjasňující shimmer, ale po nanesení vidíte jednotlivé třpytivé částečky. Není jich přehnaně, ale jsou tam. Na párty je to skvělé, ale na denní nošení to asi nebude (i když jak pro koho).



Zároveň ale dělá skvěle to, co všeobecně u metoritů oceňuji a to výtečné zmatnění pleti. Na fotce se mi efekt úplně zachytit nepovedlo, ale tam nepochybě je, jsem tedy spokojená.



A nyní už mám pro vás obě dózy vedle sebe a samy si můžete porovnat rozdíly.


Barevná šklála je sice rozdílná, ale i velmi podobná, co myslíte? Na první pohled/nanesení jde vánoční limitka trochu do červena, ale rozetře se do krásně svěžích tváří, proto si myslím, že vzhledem k nabízenému jedinému odstínu, je to skvělá volba barev kuliček, která sedne bledulkám i kráskám s olivovou pletí a nebude vytahovat nechtěné žluté tóny.


Na této fotce jsem si dala hodně záležet a stále přemýšlím nad tím, co na ní je. Totiž když se podíváte na Doré, tak alespoň já mám pocit, že tam sem tam zahlédnu šupinky třpytek, kdežto u vánočního kousku je pouze shimmer (a naživo to jde vidět ještě více). Člověk by od nich tedy očekával přesně opačný efekt, než ve výsledku předvedou, co říkáte? Kde se tam berou ty třpytky a jakto, že v Doré nijak zásadně po nanesení nejsou, jen krásné osvěžení pleti? Neumím si to vysvětlit.




Tady jsem se opět tu záhadu snažila zdokumentovat, vlevo je aktuálka a napravo Bloosom, no chtělo to spíše na denním světle, ale shimmer versus třpytky tam jsou viditelné. Sama Doré nosím jako denní pudr a rozhodně se nijak netřpytím, přesto ale vánoční limitku nezavrhuji, určitě ji využiji, třpytivých momentů v životě mne jistě čeká mnoho :-)

Tak co na vánoční meteoritky říkáte? Líbí se vám, plánujete jejich koupi?


12 komentářů:

  1. To je nádhera :)... Pro mě by tedy nebyla ani jedna verze, jsem hodně bledá, přes zimu až zelená :D. Příští týden se chystám koupit svoje první Meteority a asi půjdu do Blossom Clair nebo Medium, nějak se nemůžu rozhodnout. Už jsem měla doma lisovaný rozjasňující pudr Méteorites, ale přišel mi úplně na padrť - v eshopu ho zabalili do jedně vrstvičky bublinkovky a v krabičce lítal, protože nebyla vycpaná, to člověk nepochopí :). Takže na pudr mě nějak přešla chuť a půjdu rovnou do koulí, už se nemůžu dočkat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brďo, tak takhle drahá věc mi přijít na padrť, asi by mne trefilo! Ocividne v daném eshopu k těmto věcem nemají absolutně žádný vztah, když to dali jen do bublinkové obálky..

      O Medium jsem četla, že jde trošinku do žluta, tak na to pozor!

      Vymazat
  2. Veru, děkuji za srovnávací článek. :-) Meteority se mi moc líbí a velmi si mi pomohla v rozhodování. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherné! Už jsi mě na ně dost nalákala na instagramu, ale pořád jsem odolávala. Po tomhle článku ale nemám šanci... :-( Asi je nutně potřebuju! :-) Zkusím si je tedy zařídit alespoň jako dárek pod stromeček. ;-) Fotky máš nádherné. Podle mě se ti na ně povedlo zachytit přesně to, co pak popisuješ v textu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkuji, snažila jsem se to zachytit opravdu co nejvěrněji, aby bylo skutečně vidět, jaké jsou.

      Vymazat
  4. Parádní článek, mám vždy ráda když se srovnává ;) Díky za inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No, já mám jediné štěstí, že právě jedu na Hourglass pudrech :) Jinak bych měla další meteoritky... Už nemoc u mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsi si jistá, že je nepotřebuješ? Už jen ta zlatá dózička..

      Vymazat
    2. No, už zase nejsu... Táňa psala, že jsou tmavší a nažloutlé. Sakra!

      Vymazat
    3. Hani, ve srovnání s Doré tmavší není a je béžový, myslím si, že i na fotkách nic nažloutlého není, jak mezi kuličkami, tak na ruce. Spíše jdou více vidět ty třpytky. . To bych neunosila, ale verim, že ty využiješ cokoli ;-)

      Vymazat
    4. Já právě taky poslední dobou nenosím ty stříbřitě-růžové Dragon Pearls z loňské limitky. Ale je fakt, že vysloveně třpytečky nepotřebuju, ty mám :) Tak už tyhle teda zase asi nepotřebuju, no to je dobře :)
      To je fakt mor, totok! :D

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika