Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 4. září 2016

Gucci mania!

DSC_0400

Jsem dlouholetý nadšenec tzv. luxusních značek a dá se říci, že dobrých deset let mám solidní přehled o kolekcích Louis Vuitton, Gucci, Dior, Hermés, Salvatore Ferragamo, Fendi a to především co se kabelek a bot týče.

Není to samozřejmě jednoduchá záležitost, každý rok vyjde několik kolekcí plus limitované kolekce a ne vždy vše naleznete online alespoň ke shlédnutí. Člověk si tedy sám vytvoří přehled návštěvami butiků, zahraničních blogů a jejich instagramových účtů, plus jsem za poslední rok ve světových metropolích jako jsou Londýn, New York, Praha a Řím měla možnost vidět ty nej kousky přímo na ulici na jejich hrdých majitelkách.

Proto mě o to více mě překvapilo, když jsem při nedávných slevách u Gucciho při online nákupech, objevila kouzelné kotníkové tenisky v oblíbené barevné kombinaci na klasickém guccissima podkladu. Byly také ve verzi slip-on a já vše kompletně prošvihla, protože jsem při vyhlášení slev byla na Rhodosu a tohle magické datum šlo mimo mě :-( Zároveń nechápu, na co jsem celý rok koukala (aha, Dionysus), vůbec jsem je v kolekci 2016 nepostřehla.

Přiznám se, co se týče značkových věcí, umím být trpělivá a kolikrát si ke mě vysněný kousek skutečně cestu našel, ať díky kamarádce, která jej posílala dále, či některému internetovému bazaru. No a ty vysněné Gucci kotníkáče u mě byly málem dříve, než jsem stihla zamáčknout slzu.

A to díky českému eshopu Top Brands, kde na mě čekal jeden kousek v mé velikosti! No co vám budu povídat, všechny dobře známe ten pocit, když po něčem nedostupném toužíme, obzvláště co se týče oblečení a doplňků a najednou to skutečně seženeme.

Osobně jsem na Top Brands narazila už dříve, ale nebyla jsem si úplně jistá, jaké zboží skutečně nabízí. Krásné fotky, pěkné kolekce, super kousky, bude to originál? Tak jsem do toho šla a ani na vteřinku jsem nezalitovala.

100% kompletní originální balení jako z butiku, plus etiketa a dustbag s logem eshopu, jejichž luxusní zpracování na mě udělalo dojem. Za mě tedy na jedničku a tak trochu doufám, že by se u nich ještě mohla objevit Gucci Soho Disco Bag Fuchsia, kterou jsem si absolutně nechápu proč loni nekoupila a už jak jinak není nikde k dostání.

Držte mi palce, ať se na mě usměje štěstí a vy zkuste eshop topbrands.life omrknout, zda tam náhodou nemají i ten váš vysněný kousek!

DSC_0452
DSC_0437
overal: MET / kabelka: Mansur Gavriel / doplňky: zlatetetovani.cz
tenisky: Gucci / krajka: Victoria´s Secret

DSC_0442
DSC_0391
DSC_0420
DSC_0426
DSC_0390
DSC_0409
DSC_0413
DSC_0387


Topbrands.life

DSC_0345
DSC_0350
DSC_0356
DSC_0346

3 komentáře:

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika